TPL_GK_LANG_MOBILE_MENU
A+ A A-

Kamperem do Szwecji, czyli przepis na niezapomniane wakacje

  • Morza i Oceany
  • Kategoria: Unity Line

Czytaj więcej: Kamperem do Szwecji, czyli przepis na niezapomniane wakacje

O negatywnych skutkach światowej pandemii COVID-19 powiedziano i napisano już wystarczająco dużo. Dziś chcielibyśmy spojrzeć na ten temat nieco z innej strony i pokazać, że nawet tak ponury medal może mieć dwie strony. Zapraszamy Was zatem do lektury tekstu, w którym podejmujemy temat podróżowania kamperem. To co, gotowi na wirtualną przejażdżkę?

Podróżowanie kamperem – recepta na trudne czasy

Wszyscy mamy jeszcze w pamięci wydarzenia z ostatnich kilkunastu miesięcy. Rosnąca liczba zakażeń, zamrażanie kolejnych branż, stagnacja w turystyce, pozamykane obiekty noclegowe i problemy w swobodnym podróżowaniu. Te wszystkie czynniki wpłynęły na to, że zdecydowanie zwiększyła się (i tak notująca już tendencję rosnącą) popularność kamperów. 

Ludzie szybko zrozumieli, że ten środek transportu stanowi pewnego rodzaju odpowiedź na trudne czasy. Łatwe przemieszczanie się między pożądanymi punktami czy brak konieczności korzystania z hoteli i pensjonatów sprawiły, że wielu z nas nie musiało się zbyt długo zastanawiać. Wynajem lub kupno kampera w zasadzie załatwiało sprawę i można było ruszać w niezapomnianą podróż. 

Wakacje 2021 – kamperem do Skandynawii

Wraz z upływem czasu sytuacja na świecie uległa poprawie. Granice zostały otwarte, restrykcje zminimalizowane, a obiekty noclegowe znów uzyskały możliwość przyjmowania turystów. Nie zatrzymało to jednak ruchu kamperowego, który nadal sukcesywnie rośnie w siłę. Polakom spodobała się taka forma podróżowania, a wynikająca z niej wolność otwiera bardzo szeroki wachlarz możliwości. 

– Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy tendencję wzrostową w tym zakresie i powoli zmienia się profil klientów korzystających z takiego stylu podróżowania – tłumaczy Żaneta Giełda, kierownik sekcji sprzedaży turystyki indywidualnej w Unity Line. – Do Polski dotarła moda na wypoczynek na czterech kółkach, coraz większy odsetek osób stać na zakup kampera i coraz więcej osób chce poznać 

dzięki niemu uroki Skandynawii, której kierunek również zyskał na wzmożonym zainteresowaniu turystów z Polski. Na pewno sytuacja związana z COVID-19 ma wpływ na jeszcze większe rozpowszechnianie się tego typu turystyki – zwłaszcza dla osób, które cenią sobie swobodę i przyjemność podróżowania w bezpiecznym gronie najbliższych.

Dlaczego akurat Skandynawia? Między innymi dlatego, że Szwecja wydaje się być prawdziwym rajem dla wszystkich, którzy cenią sobie właśnie taką formę podróżowania. Szerokie i bezpieczne drogi czy bezpłatne autostrady to tylko jeden z powodów, dla których warto wybrać właśnie ten kierunek. Najważniejsze wydaje się jednak to, że szwedzkie prawo pozwala zatrzymać się na jedną noc w zasadzie wszędzie poza miastem. To z kolei daje podróżującym ogromną wolność i pozwala zwiedzać ten piękny kraj zgodnie z własnym pomysłem i zapotrzebowaniem. Szwedzi, którzy są narodem bardzo przyjaznym turystom, słyną z zamiłowania do tego rodzaju wypoczynku, mają przygotowaną odpowiednią infrastrukturę (między innymi specjalne parkingi dla kamperów) i chętnie zapraszają gości z innych krajów. 

Promy do Szwecji – idealny środek transportu

Skoro mamy już wybrany środek transportu oraz miejsce destynacji, pozostaje jeszcze pytanie: jak dostać się do samej Szwecji? Tu pomocną dłoń wyciąga Unity Line, renomowany przewoźnik, który szczyci się dobrymi opiniami i ugruntowaną pozycją na rynku. – Zdajemy sobie sprawę, że podróżowanie kamperem zyskuje na popularności, więc postanowiliśmy wyjść tym oczekiwaniom naprzeciw i stworzyliśmy specjalną ofertę , która ułatwia dostanie się do Skandynawii za pomocą promu. By jeszcze bardziej zachęcić klientów do podróży tego rodzaju, przygotowaliśmy dla nich 35-procentowy rabat na rejs promami Skania lub Polonia oraz miejsce w wygodnej kabinie. Rabat obowiązuje już od maja tego roku i w tym sezonie odnotowaliśmy odczuwalne zainteresowanie tą ofertą. To dlatego z optymizmem będziemy obserwować rozwój tego nurtu w kolejnych miesiącach i oczywiście zapraszamy wszystkich do skorzystania z tej wyjątkowej propozycji – zachęca Żaneta Giełda z Unity Line. 

Wakacyjna podróż kamperem po Szwecji może być naprawdę niezapomnianym przeżyciem. Wspaniałe przygody, malownicze krajobrazy, piękne miejsca i sympatyczni oraz otwarci ludzie. Brzmi to jak recepta na wymarzony urlop. Jeśli więc dysponujecie możliwością podróży kamperem, serdecznie polecamy ofertę Unity Line, dzięki której uzyskacie aż 35% rabatu na przeprawy promowe – także te w szczycie sezony wakacyjnego!

Więcej informacji o kamperowej ofercie Unity Line można znaleźć pod tym linkiem: 

https://www.unityline.pl/oferty/oferty-indywidualne/wycieczki-do-skandynawii2/promocja-dla-kamperow

 

 

Unity Line: Skandynawia wraca do gry

  • Morza i Oceany
  • Kategoria: Unity Line

Czytaj więcej: Unity Line: Skandynawia wraca do gry

Globalna pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła świat, do którego przyzwyczailiśmy się przez lata. Dotkliwe restrykcje oraz regularnie wprowadzane ograniczenia wpłynęły niemal na każdy aspekt naszej codzienności i uniemożliwiły wszystkim zwyczajowe funkcjonowanie. Teraz, gdy sytuacja wydaje się stopniowo poprawiać, życie powoli zaczyna wracać do normy. Ten trend dotyczy także podróżowania oraz szeroko pojętej turystyki. Również tej morskiej. 

Nie da się ukryć, że branża turystyczna była jedną z tych, które najbardziej ucierpiały podczas pandemii. Brak możliwości swobodnego przemieszczania się między państwami był dla wielu przedsiębiorstw niezwykle bolesny. Turyści pozostali w domach, a kolejne firmy – z uwagi na wysokie koszty działalności, zaciągnięte zobowiązania finansowe czy długoterminowy brak popytu na swoje usługi – najpierw zawieszały działalność, później ogłaszały upadłość. Losu tego nie podzieliło na szczęście Unity Line, czyli przedsiębiorstwo, które od lat gwarantuje szeroki wachlarz możliwości na rynku przewozów pasażerskich oraz transportu towarów. 

– Nasza firma, pomimo światowej pandemii, nadal znajduje się w dobrej kondycji – zapewnia w rozmowie z portalem Morza i Oceany Anna Cichewicz, Kierownik Działu Pasażerskiego Unity Line. – W naszym przypadku podstawą funkcjonowania był, jest i będzie transport towarów, a ten na szczęście aż tak nie ucierpiał i w szczycie pandemii nie był ograniczony w stopniu, który okazałby się dla nas dotkliwy.

Wydaje się zatem, że Unity Line faktycznie jest w nieporównywalnie lepszej sytuacji niż niektórzy inni przedstawiciele branży turystycznej. Teraz okoliczności powinny być jeszcze bardziej sprzyjające, ponieważ zdejmowanie kolejnych obostrzeń covidowych sprawia, że przed firmą otworzą się nowe możliwości. 

– Turystyka, która stanowi komplementarny segment działalności Unity Line, także jest dla nas bardzo istotna i dlatego z ogromną ulgą przyjmujemy informacje o luzowaniu obostrzeń. Ze swojej strony mogę zapewnić, że jesteśmy na to gotowi i z niecierpliwością czekamy na klientów, którzy zdecydują się na zwiedzanie Skandynawii. 

Tych powinno niebawem przybyć, ponieważ od 1 lipca w Szwecji mają obowiązywać już nowe przepisy. Do końca czerwca wszyscy obcokrajowcy, wjeżdżający do tego kraju, są zobowiązani do okazania negatywnego wyniku testu na COVID-19. Test nie może być starszy niż 48 godzin. Od początku lipca szwedzkie przepisy zostaną dostosowane do unijnego rozporządzenia w sprawie certyfikatu COVID, a to powinno znacząco ułatwić podróżowanie turystom.

– Wycieczki są już zaplanowane i jeśli tylko klienci będą mieli życzenie z nich skorzystać, będą mieli taką okazję – zapewnia Anna Cichewicz.

Jakiego sezonu spodziewają się w Unity Line? Co się zmieni i jakie są aktualne przewidywania? – Klienci coraz częściej pytają o turystykę aktywną, czyli między innymi wyprawy rowerowe lub piesze. Wychodzimy zatem naprzeciw oczekiwaniom i chcemy oferować to, co cieszy się aktualnie większym zainteresowaniem. Stawiamy więc w tym sezonie na bliskość natury i właśnie w tę stronę będzie ukierunkowana nasza oferta. To właśnie dlatego postanowiliśmy wystartować z projektem „Skandynawia Aktywna”. Mamy oczywiście świadomość, że ten sezon będzie sezonem przejściowym i dlatego nie spodziewamy się powrotu do „normalności”. Liczymy jednak, że mimo wszystko pojawią się klienci, którzy zdecydują się na wybór promu jako środka transportu na swoje wakacje – kończy Kierownik Działu Pasażerskiego Unity Line.

Ten rok faktycznie powinien być inny, a na pewno ma różnić się od swojego poprzednika, kiedy niemal wszystko zastygło i stało w miejscu. Teraz świat wydaje się powoli wracać na dawne tory, stąd nie dziwi również fakt, że i w branży turystycznej powinno dojść do znaczącego wzrostu aktywności. Unity Line, które nie ucierpiało aż tak dotkliwie podczas pandemii, wydaje się być w dobrej kondycji, więc pasażerowie mogą spodziewać się solidnej i rozbudowanej oferty wycieczkowej na najbliższe miesiące. 

Wszystkie propozycje przewoźnika można oczywiście znaleźć na jego stronie internetowej – www.unityline.pl, a także pod adresem www.skandynawskiepodroze.pl, gdzie znajduje się oferta turystyczna Unity Line.

 

Maciej Żmudzki 

www.morzaioceany.pl

 

 

Kamperowy zawrót głowy - 35% rabatu na nowość w ofercie!

  • Morza i Oceany
  • Kategoria: Unity Line

Czytaj więcej: Kamperowy zawrót głowy - 35% rabatu na nowość w ofercie!

Jeśli jechać do Skandynawii, to najlepiej kamperem lub samochodem z przyczepą kempingową. Dlaczego? Bo w terminie 01.05 – 30.09.2021 Unity Line przygotowało świetną promocję dla właścicieli domów na kółkach! 

Co zrobić, aby otrzymać 35% zniżki w samym szczycie sezonu wyjazdowego? Wystarczy  zadzwonić: +48 91 88 02 909 lub napisać: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a przy rezerwacji rejsu w obie strony, podać kod rabatowy: SC – i gotowe!

Na co dokładnie uzyskamy rabat? Promocja dotyczy transportu kampera (albo auta z przyczepą kampingową) promem Skania lub Polonia. Obejmuje też wszystkie osoby w pojeździe, a także miejsce w wygodnej kabinie.

Jeśli więc jesteś posiadaczem domu na kołkach lub znasz kogoś, kto dysponuje takim pojazdem, nie wahaj się ani chwili. Taka okazja może się już nie powtórzyć, a liczba miejsc jest ograniczona! 

Szczegóły: www.unityline.pl

 

Unity Line w nowej odsłonie

  • Morza i Oceany
  • Kategoria: Unity Line

Czytaj więcej: Unity Line w nowej odsłonie

Można powiedzieć, że z nowoczesną stroną internetową jest trochę jak z pływaniem po morzu – kluczowy aspekt stanowi odpowiednia nawigacja. Unity Line postanowiło udowodnić, że doskonale zna się zarówno na pierwszym, jak i na drugim temacie. O ile o transporcie wodnym w wykonaniu firmy wiedzieliśmy od dawna, to kwestia optymalizacji www jest pewnego rodzaju nowością. Z przyjemnością wybieramy się więc w rejs po stronie www.unityline.pl i zobaczymy, jakie niespodzianki czekają nas podczas tej interesującej podróży. W tej będzie towarzyszył nam Maciej Grad, specjalista ds. E-Marketingu w Unity Line.

Morza i Oceany: Jak wyglądał proces analizy dotychczasowej strony internetowej i w jaki sposób zdiagnozowaliście Państwo, czego na niej brakuje?

Maciej Grad: Analizę starej strony wykonaliśmy na podstawie narzędzi, których w pracy naszego działu używamy codziennie. Były to między innymi Google Analytics, Facebook Analytics oraz Hotjar. Duże znaczenie miało też zdanie naszych klientów. Uważnie wsłuchujemy się w ich opinie, korzystamy z rekomendacji i na tej podstawie wyciągamy konkretne wnioski. W tym wypadku obserwowaliśmy też oczywiście ruch na stronie i analizowaliśmy, w których miejscach użytkownicy natrafiają na trudności podczas wyszukiwania informacji. To dało nam dużo materiału do przemyśleń i sprawiło, że mogliśmy później wyjść tym oczekiwaniom naprzeciw. Przykładowo – zwróciliśmy uwagę na fakt, że na poprzedniej wersji strony wyraźnie brakowało obsługi formatów video. Postanowiliśmy to zmienić i dać użytkownikom także taką możliwość. Ważne jest dla nas także to, aby przekazywać najważniejsze informacje w sposób, który będzie najwygodniejszy dla klientów. Stąd też przygotowane FAQ w formie video, które także niebawem pojawi się na naszej www. 

Na co zdecydowaliście się postawić w pierwszej kolejności – prostotę, przejrzystość oraz intuicyjność czy raczej poszliście w stronę implementacji bardziej skomplikowanych narzędzi?

Chcieliśmy odświeżyć wygląd strony i dodać jej lekkości, zachowując jednocześnie dotychczasowy główny zamysł, aby stały klient nie czuł utrudnień w korzystaniu z jej możliwości. Zastosowaliśmy w tym przypadku wiedzę UX, czyli opartą na przewidywalnych modelach zachowań użytkowników. Dzięki temu zabiegowi strona stała się bardziej intuicyjna. Zależało nam również na tym, aby bardziej uwidocznić przestrzenie, które są istotne dla naszych klientów. To właśnie dlatego przebudowaliśmy między innymi takie zakładki jak Rozkład czy Cennik. Teraz wszystko jest znacznie bardziej przejrzyste i czytelne, dużo łatwiej też przenieść się bezpośrednio do naszego systemu rezerwacji. Poprawiliśmy responsywność strony, czyli jej wygląd na urządzeniach mobilnych. Wiemy, że około 60% klientów korzysta z niej właśnie w ten sposób, więc zależało nam, aby te zmiany zostały koniecznie uwzględnione.  Sprawiliśmy też, że strona jest obecnie zdecydowanie szybsza. Jeśli miałbym więc wskazać trzy główne atuty naszej nowej www, to postawiłbym na łatwość, intuicyjność oraz właśnie szybkość.

Przy kwestii związanej z projektowaniem UX, zahaczyliśmy poniekąd o temat nawigacji na stronie internetowej. Jaki efekt chcieliście osiągnąć w tym przypadku?

Strona ma być możliwie najszybsza nie tylko pod względem prędkości wczytywania podstron, ale też czasu, który użytkownik poświęca na odnalezienie szukanej informacji. To jest dla nas priorytet. Przewozimy tysiące pasażerów i ta strona po prostu musi być dla nich. W dalszym ciągu planujemy wsłuchiwać się w ich opinie i poniekąd „uczyć” ich potrzeb. Wszystko po to, aby móc na nie we właściwy sposób odpowiadać. Dzisiejszy online marketing i UX idzie w kierunku takim, że najpierw siejemy trawę, później patrzymy, w jaki sposób przemieszczają się ludzie. A następnie budujemy ścieżki w wydeptanych miejscach.  

Czy na nowej stronie www zdecydowaliście się na wykorzystanie jakichś niestandardowych rozwiązań?

Można powiedzieć, że w świecie dzisiejszego internetu te wszystkie narzędzia są już w zasadzie standardem. Dlatego kluczowe jest, aby przez cały czas być z tymi trendami na bieżąco. Jednym z ciekawych rozwiązań jest chatbot, który został wprawdzie sprzężony z naszym Messengerem oraz Facebookiem, ale może z niego korzystać nawet ktoś, kto tego Messengera czy Facebooka nie ma. Chatbot odpowiada na wiele pytań automatycznie, ale – jeśli tylko zajdzie taka potrzeba – w każdej chwili można przełączyć się na rozmowę z żywym konsultantem. 

Na czym polega nowoczesność odświeżonej strony Unity Line?

Fakty są takie, że z perspektywy klienta niewiele nowych rzeczy zostanie zauważonych. Dla naszego działu wspaniała jest między innymi możliwość zbierania danych na zupełnie inną skalę. Nie mówię tu oczywiście o danych wrażliwych, ale o tych użytkowych, statystycznych. To właśnie one pomagają nam poznawać potrzeby klientów i sprawiają, że jesteśmy znacznie bardziej elastyczni oraz precyzyjni przy targetowaniu odbiorców. I zdecydowanie nie chodzi tu wyłącznie o aspekt reklamowy. Unity Line działa na kilku rynkach – B2B czy B2C – więc potrzeby tych klientów są oczywiście różne. Nie zawsze też pasażer podróżujący zawodowo zainteresowany jest takimi samymi tematami jak np. typowy turysta. Warto więc dopasowywać ścieżki sprzedażowe do tych różnych klientów i nie traktować ich automatyczne w ten sam sposób.  

Ile osób pracowało nad powstaniem nowej strony Unity Line?

W tworzenie nowej www po stronie Unity Line było projektowo zaangażowanych około siedmiu osób, ale w przedsięwzięciu uczestniczył tak naprawdę każdy dział, który był odpowiedzialny za przekazywanie swoich potrzeb oraz wiedzy – zarówno własnej, praktycznej, jak i tej o kliencie. Nasze działy call center czy sprzedaży w Świnoujściu i Ystad są na pierwszym ogniu. To właśnie oni najczęściej rozmawiają z klientami i zbierają najwięcej informacji na temat tego, co się podoba lub co się nie podoba na naszej stronie internetowej, z czym mają problem, czego nie mogą znaleźć. My włożyliśmy natomiast pracę w to, aby zebrać te wszystkie informacje i wykreować konkretne odpowiedzi. Można śmiało powiedzieć, że w tworzeniu nowej strony www uczestniczyło całe Unity Line. Dodatkowo w jej budowanie zaangażowana została zewnętrzna firma programistyczna oraz specjaliści SEO i UX. Podsumowałbym to tak, że w codziennej pracy projektowej brało udział około 20 osób, natomiast łącznie było ich mniej więcej 80. 

Czy napotkali Państwo problemy podczas jej planowania, projektowania graficznego lub wdrażania?

Projekt był wprawdzie skomplikowany i długotrwały, jednak profesjonalizm i doświadczenie wszystkich zaangażowanych w to osób spowodowało, że nie musieliśmy się mierzyć z żadnymi większymi problemami. Czas, w którym projekt był realizowany został oczywiście bardzo wydłużony przez pandemię COVID, ale koniec końców wszystko zakończyło się sukcesem. 

 

Maciej Żmudzki 

MorzaiOceany.pl

Źródło wiedzy o Skandynawii i e-sklep z wycieczkami w jednym - od Unity Line!

  • Morza i Oceany
  • Kategoria: Unity Line

Czytaj więcej: Źródło wiedzy o Skandynawii i e-sklep z wycieczkami w jednym - od Unity Line!

Wszystkich, którzy planują wyjazd do Skandynawii lub są zainteresowani tym regionem, zapraszamy do odwiedzenia strony www.skandynawskiepodroze.pl

Blog w przejrzysty i przystępny sposób informuje o życiu, kulturze i tradycjach naszych Północnych sąsiadów. Odnajdziemy tu wiele ciekawostek, anegdot i cennych wskazówek. Na stronie dowiemy się, między innymi: gdzie są najlepsze stoki narciarskie, co należy wiedzieć planując wyjazd do Szwecji, czym jest słodka sobota lub – co ciekawego można zobaczyć w Danii zupełnie za darmo!

Ale to nie wszystko!

Jeśli któreś z opisywanych miejsc, szczególnie przypadnie nam do gustu i zapragniemy je odwiedzić – nic prostszego! Możemy wykupić wybraną wycieczkę w e-sklepie. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce sklepu destynację, która nas zainteresowała i odkryć, z jakich ofert możemy skorzystać.

Wszystkie wycieczki są szczegółowo opisane, a sam proces kupna jest niezwykle łatwy i intuicyjny. By cieszyć się wymarzonym wyjazdem, bez potrzeby dzwonienia do konsultanta lub odwiedzania biura podróży, wystarczą tylko 3 proste kroki. Naturalnie, transakcje w e-sklepie są w pełni bezpieczne i można je dokonywać całą dobę.

Wybór – najlepiej dopasowanej do naszych zainteresowań – wycieczek z Unity Line jest teraz jeszcze łatwiejszy! Zapraszamy na: www.skandynawskiepodroze.pl! 

Do dyspozycji pozostaje zawsze numer telefony Telefonicznej Obsługi Rezerwacji: 91 88 02 909 oraz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zapraszamy!